VALBORG

igårkväll var stan öpppet,såklart for jag å emelia och åt på sub innan:] men alltså kalkonbröst var slut!??!!! :O.....
aja vi åt där endå fast nå annat på.
efter det gick vi på stan och dom hade prisentkortsregn..vi fick ingen.
så vi for hem till mig,jag julia och emelia,och slingade mitt hår!
idag skulle boken om mig vara inlämnad,den blev inte såbra men ja..
jag tove och erika for ut på est och skulle fota litetove gav oss världens bästa idée om vad vi kunde göra med bilderna,tsssss!!!1
efter skolan for vi till stan,jag och erika och vi träffade julia å mela å johan där.
vi fick på dallas och åt:]

Ikväll blire bergsbyn me erika emelia å julia.

vad ska du göra?

skriver mer inatt eller imorgon.

ha en bra kväll!! :)pusssss

2 bilder som min bror har tagit på mig.
jag är gudglaaad

och en annan bild








Kommentarer :

#1: erika

jättefina bilder matilda!<3

skriven

Kommentera inlägget här :