Första advent

Har haft en underbar helg med brudarna här. I fredags var vi här innan utgång. Var jättekul, älskar att man träffar nytt folk varje gång man är ute!Igår gick vi på stan och åt planka sedan tog vi det lugnt hela kvällen. 

Idag är det första advent därför åkte vi tidigt in till stan och jag fick äntligen lite julkänsla. Vi gick på marknaden på gamla stan sen en sväng förbi stan för att köpa lite julklappar samt saker till mig själv.Tog även en kaffe innan brudarna åkte hem. Imorgon börjar vardagen igen och jag längtar. Snart ska jag hem!! Kram❤️

Passade på att köpa ett passfodral när vi var inne på Victorias secret.
Köpte även en väska åt min bejb.
Mys i gamla stan, verkligen fint där nu.
En bild från i fredags på mig och Julia.
Längtar till nästa gång brudarna kommer på besök!

Kommentarer :

#1: Sofia

fina saker du köpte :D

skriven

Kommentera inlägget här :