16.16

ÖNSKA ER NÅGOT, Den är 16.16,det funkade faktist i norrlands,jag önskade att vi skulle vinna hela skiten,och det gjorde jag men iallafall, jag skrev inte igår heller. Men jag var på nå gejs me klassen först på morgonen. Vi lyssnade på en som hade varit med om en mcolycka.
Sen var skoldagen som vanligt,efter skolan for jag på konfa,Sen träning.
idag hade vi hk första lektionenvi fick veta våra provresultat. jag fick g+ på enskillt och g+ när vi gjorde fiskgratängen och g när vi ggjorde "plättarna.
Sen hade vi vanliga lektioner.
Efter skolan for jag till nh. Jag köpte simons teamsprotia byxor för 20kr =]
lätt värt!!!1 fast de är ett litet hål i rövet,ajaaa,
ikväll blire pan:D,
bästavän<33<3

skriver mer ikväll eller imorn. pussssss

Kommentarer :

#1: Nika

Sv. Ville gå, men det blir inte så.

Hoppas du får det kul däråå (:

skriven
#2: Jennifer

sv; tack så mkt (A)!

skriven

Kommentera inlägget här :