hehehhe

orkar aldrig skriva,men imåndags var jag med lizz ju,vi for till coop osv,
sen vid kvartöver5, kom per( min tränare )  och hämta mig och pappa,sen for vi till burtäsk me laget,och spela match,det gick jävligt bra för laget,även om vi förlora me 2-1,
men tränarna tyckte att det var bästa matchen,
meniaf,efter matchen for vi hem,då sprang jag broarna.


Sen på tisdag,var jag me ememememelie,vi for och bada på edda
det var kultyp,ja,det vare väl.
Efter det hade vi träning,då kom nils och kolla:)
sen for jag hem och duscha och sen var jag med emelie och nils.
Vi skulle se morden i midsummer,men vi ville typ inte se me emememelies familj (A)
så vi såg nått annat,
hah.. sen sa emelie en skitrolig grej,hahah elr jag tyckte det :]
hon ba; snart kommer jag få skit fina pengar,
hahah hon tänkte säga ; snart kommer jag få skit fina TÄNDER.
men hon läste pengar på tv;n,
men iaf det tyckte jag var skitkul.
så jag satt och börja typ grina,elr jag gjorde det..
Och sen fortsatte vi se filmen.

Kommentera inlägget här :