!

nu har jag inte skrivit på länge,men jag ska försöka att inte sitta framför datorn mkt nu!
men iaf,i söndags var jag med kompisar,juliaL lizz och Mathilda,
sen sprang jag,julia och lizz broarna... :)
efter det var jag med dem! :)



I måndags var jag i skolan, gick hela dagen , efter skolan var jag med julia och lizette, (:
vi gjorde min no läxa x(,
vi åt och for ut ett tag, vi cyklade runt förbi rampen,och var där ett tag,sen for vi till gungan på sunnanå =].
då kom richard och rasmus och jesper :D, då var vi med dem där :)<3
sen kom emil brännström och kotten :)
och sen for jag hem osv :),,



Idag försovde jag mig, snabbade mig för julaiL skulle komma typ 10 i 8,
sen for vi till skolan hade tyska första lektionen,sen no och matte :)
sen slutade vi ;D
då for jag lizzz och julia hem :) hämtade pengar och for till richard . (:
vi for på krysset, efter det for vi till en lekpark,då började jag må piss,jag visste inte vad jag skulle göra,så jag sa att jag skulle hem,sen vid sörböle skolan såg jag bara dimmit,jag blev skit rädd , då kom julia lizz osv ikapp mig, vi gick in på toan och jag drack osv...
sen satt vi och vila ett tag, lizette skjutsade mig en bit,sen tog jag cykeln och skulle hem :)
det gick pisssssss, var tvungen att stanna och andas några gånger,
när jag kom hem trodde jag,jag skulle dö, men fick ett sms att nåra var tsm =](L)(L)L(L: D:D:D:D
jiihoo! =D grattis friends :)

ikväll ska jag träna och vara med kompisar (:
hejjssvejs :)<3

Kommentera inlägget här :