16/11-14

Dagarna rullar förbi,det har redan gått 18dagar sedan vi flyttade hit. Jag vet att jag är sämst på att blogga men jag har haft fullt upp, lovar att bli bättre!

Jag började jobba i måndags och trivs superbra. I onsdags hade Ludvig fixat biljetter till Ed Sheeran och självklart ville vi följa med! I fredags hade vi personalfest, vi åt pizza och hade disco, sjukt kul! Igår lyxade vi till middagen och gjorde potatisgratäng,stekte kött och bea. Jag och Klara satte oss på en bar på kungsholmen och tog en drink senare på kvällen men blev ingen utgång. Lika bra det för inatt har jag fått tillbaka alla förlorade timmar av sömn den senaste veckan.

Idag ska jag och Klara ta en prommenad medans Felicia jobbar,ska även hinna träffa Elina som är i stockholm över helgen.kram♥





Kommentera inlägget här :