the winner

Jag har suttit och roat mig med att läsa svaren på era frågor. Jag fick mig ett gott skratt till många av era svar! haha. Att utse vinnaren var inte det enklaste. Men Julia du vinner eftersom du hade så fint svar i slutet ;)

Om dig: 
Namn- Julia Anita Lindström
Ålder- 16, 17 den 19 dec
Stad- Skellefte,byske
Skola- Balderskolan
Linje- Bf1a , världens bästa!
Intressen- läsa din blogg, vänner
Pojk/flickvän- nej

Favvo:
musik- lyssar på allt men veronica maggio är duktig!
film- dear john, typ alla filmer ;)
mat- tacos, grillat(+beasås)
klädaffär- gina, hm,cubus,bikbok 
skoaffär- skohuset, scorett, din sko
plagg- min poncho(åhlens), mina svarta jeans(hm), mitt vita linne(cubus) och mitt gråa linne(gina)

Varför:
Läser du min blogg?
för du skriver alltid om intresanta och bra saker! mycket bilder och råd&tips! :) uppdaterar mycket och du bryr dig om oss läsare. bra med att visa outfit! ;) och du är snygg och jävligt bra kladstil och att sminka sig!! och alltid fin i håret! ;)

DOCK utsåg jag två vinnare eftersom kim är så söt och rolig! Men länken är till julians blogg som hon startade inte allt för länge sedan!

Om dig:
Namn: Kim Hjärta MC-Hammer Edström
Ålder: Snart 17 jordsnurr
Stad: Stad? skogen i mitt hjärta<3
Skola: Den enda rätta
Linje: ByggarN 
Intressen: Läsa böcker, pysselkvällar och svampplockning
Pojk/flickvän: Mm, faast.. Själv då?

Favvo:
musik: Moraträsk
film: Never back down
mat: Allt går ner i kakhålet
klädaffär: Bloppis på Matilda C´s blogg
skoaffär: Skohuset
plagg: Något fint från Gina

Varför:
Läser du min blogg? Best friends for ever, behöver jag säga mer?

Kommentarer :

#1: Julia lindström

YEEES!!!!!! I AM THE WINNER!;)

ska uppdatera mycket nu:) tack mc <3

skriven
#2: erika

tack:$

skriven

Kommentera inlägget här :