frågor till er

Eftersom att det här är min blogg,mitt liv,mina åsikter och blablabla så handlar ju allt om MIG typ. Men nu tänkte jag göra ett litet undantag,eftersom att jag är väldigt nyfiken på mina läsare. Ni ska alltså svara på lite frågor,flicka som pojke.

Den som har bäst svar och mest svar får en länkning! Har ni ingen blogg så kan ni ändå svara på frågorna. Det blir ändå lika intressant. Vill ni/kan inte svara på nån speciell fråga är det bara att ni skippa den. Sista frågan är lätt den som är viktigast,så fokusera mest på den det äre värt de;) 

Här kommer frågorna:

Om dig:
Namn
Ålder
Stad
Skola
Linje
Intressen
Pojk/flickvän

Favvo:

musik
film
mat
klädaffär
skoaffär
plagg

Varför:
Läser du min blogg?

Utser vinnaren när jag anser att jag fått tillräckligt med svar!

PS.glöm inte att länka din blogg!

Kommentarer :

#1: Anonym

Namn:erika

Ålder:17

Stad:skellefteå

Skola:balder

Linje:BF

Intressen:skolan ofc!

Pojk/flickvän:Nope



Favvo:

musik-allt möjligt

film-vet inte

mat-grillatt

klädaffär-h&m typ

skoaffär-scorett

plagg-vet inte



Varför:

Läser du min blogg? För den äger

skriven
#2: julia lindström ;)

Om dig:

Namn- Julia Anita Lindström

Ålder- 16, 17 den 19 dec

Stad- Skellefte,byske

Skola- Balderskolan

Linje- Bf1a , världens bästa!

Intressen- läsa din blogg, vänner

Pojk/flickvän- nej



Favvo:

musik- lyssar på allt men veronica maggio är duktig!

film- dear john, typ alla filmer ;)

mat- tacos, grillat(+beasås)

klädaffär- gina, hm,cubus,bikbok

skoaffär- skohuset, scorett, din sko

plagg- min poncho(åhlens), mina svarta jeans(hm), mitt vita linne(cubus) och mitt gråa linne(gina)



Varför:

Läser du min blogg?

för du skriver alltid om intresanta och bra saker! mycket bilder och råd&tips! :) uppdaterar mycket och du bryr dig om oss läsare. bra med att visa outfit! ;) och du är snygg och jävligt bra kladstil och att sminka sig!! och alltid fin i håret! ;)

skriven
#3: Nathalie

Om dig:

Namn: Nathalie Tegelstam

Ålder: 14 bast

Stad: Nynäshamn

Skola: Gröndalsskolan

Linje: Går i 8:an så ingen

Intressen: Vara med vänner, rida, fota, blogga, shoppa

Pojk/flickvän: Nej!



Favvo:

musik: Allt möjligt typ.

film: Twilight, vampire diaries, solsidan. Finns massor

mat: Grillat, taco, MC, thai ^^

klädaffär: H&M, gina, bikbok, glitter.

skoaffär: Din sko

plagg: Skönaste plagget är mjukis kläder. Annars går jag oftast med jeans



Varför:

Läser du min blogg?

För den är grym!

skriven
#4: Malin

Om dig:

Namn Malin

Ålder13

Stadvästerbotten

Skolasörböle

Linjehögstaditet

Intressen rida , kompisar

Pojk/flickvän singel



Favvo:

musik olika

film vet inte

mat tacos

klädaffär bikbok eller gina

skoaffär vet inte vad den heter

plagg har många

skriven
#5: Signe

Om dig:

Namn SIgne

Ålder 16 snart 17 ;)

Stad She left you

Skola Kaplan

Linje samhälls

Intressen för få

Pojk/flickvän nope



Favvo:

musik allt möjligt

film hmm svårt val finns för många bra

mat falukorv med snabbmakaroner:]<3<33<3<3<33<

klädaffär typ hm eller gina

skoaffär typ din sko

plagg Jeansleggins



Varför:

Läser du min blogg? för att jag vill veta vad du gör i ditt liv ;)

skriven
#6: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Om dig:

Namn: checkade legget senast då de var skrivet: Felicia Ericson Aulén

Ålder: firar min sjuttonde sommar i år

Stad: gnällbältsstaden Eskilstuna

Skola: S:t Eskils gymnasium

Linje: Samhällsvetensskapsprogrammet

Intressen: sprida kärlek, äta fetaost med choklad är de som står mig närmast i hjärtat gällande aktivitet

Pojk/flickvän: känslomässigt är jag upptagen, inte officiellt



Favvo:

musik: det som faller bäst för stunden, har du tur kanske du spelas ut ur mina högtalare någon dag ;)

film: snyftfilmer för den lilla mjukis jag är

mat: har nämnt min matvägskärlek, gäller de maträtter får de bli en slaktad fågel kallad kyckling kryddad med currysås

klädaffär: ginatricot, även om allt har sitt utgångsdatum efter 3 dagar därifrån

skoaffär: helst skulle jag säga en gammal låda i förrådet eftersom jag inte gillar nya skor

plagg: det må vara min olikt färgade strumpor, behöver aldrig känna att jag tappat bort den andre, när de ändå inte ser likadana ut från början

skriven
#7: Jossan

Namn- Eva Sara Josefin (Tilltalsnamn Josefin)

Ålder- 16 år, sen två månader tillbaka.

Stad- Askersund, och Örebro.

Skola- Sjöängsskolan för tillfället ;)

Linje- Inte börjar gymnasiet än, men till hösten blir det rasturang/livsmedel!

Intressen- Laga mat, fotografera, hitta på roliga

grejer med vänner osv.

Pojkvän- Yes, Kenneth sen sju månader.



Favvo:

musik- Rock/popband, eller svenska artister som Håkan, Kent osv.

film- En av favoriterna är nog The notebook.

mat- Allt, tycker verkligen om det mesta!

klädaffär- Bikbok, Gina tricot,H&M.

skoaffär- Dinsko eller skopunkten.

plagg- Mjukisbyxor! :*



Varför:

Läser du min blogg?

Jag har inte hittat din blogg förens nu.

Men jag tycker din blogg är jättesnygg och du skriver bra och sådär! Coola bilder!

Supersöt klädstil!

Den här bloggen kan nog vara något att följa! :D



Kram!

skriven
#8: giggi

Namn Gisela albinsson

Ålder14, snart 15 :)

Stad en annan del av köping :)

Skola Karlbergsskolan,,

Linje tvättlinan..

Intressen är med kompisar :)

Pojk/flickvän nejj :)



Favvo:

musik michael jackson och rihanna, och lite annat :)

film Taken

mat allt! :D älskar mat! :D

klädaffär Zara

skoaffär hmm... min sko :)

plagg shorts :)



Varför:

Läser du min blogg? den är inttressant och har många bilder :)

skriven
#9: Anonym



Om dig:

Namn: Elin

Ålder: snart 18 ljuva somrar

Stad: skellefteå

Skola: balder

Linje

Intressen: hockey, träna, polare fest

Pojk/flickvän: singular



Favvo:

musik: veronica maggio - inga kläder

film: remember the titans

mat: allt som har pasta i

klädaffär: monki eller weekday

skoaffär: äsch

plagg: inga alls



Varför:

Läser du min blogg?

håller koll på dig unga dam

skriven
#10: Anonym

Första killen (woho)

Om dig:

Namn Marcus

Ålder 16(17)

Stad Skellefteå

Skola Kan ju inte låta dig få reda på vilken Marcus!:D

Linje -"-

Intressen Kompisar, Fotboll osv

Pojk/flickvän Nejj



Favvo:

musik Flux Pavilion

film Napoleon Dynamite

mat Curry

klädaffär Carlings

skoaffär Stadium?

plagg Chinos



Varför:

Läser du min blogg?

Har inte bättre att göra

skriven
#11: gudN



Om dig:

Namn: Kim Hjärta MC-Hammer Edström

Ålder: Snart 17 jordsnurr

Stad: Stad? skogen i mitt hjärta<3

Skola: Den enda rätta

Linje: ByggarN

Intressen: Läsa böcker, pysselkvällar och svampplockning

Pojk/flickvän: Mm, faast.. Själv då?



Favvo:

musik: Moraträsk

film: Never back down

mat: Allt går ner i kakhålet

klädaffär: Loppis på Matilda C´s blogg

skoaffär: Skohuset

plagg: Något fint från Gina



Varför:

Läser du min blogg? Best friends for ever, behöver jag säga mer?



skriven
#12: sandra

Om dig:

Namn: sandra

Ålder: 16

Stad: skellefteå

Skola: sörböle

Linje: hej

Intressen: chilla

Pojk/flickvän: ja



Favvo:

musik: bra musik

film: never back down!

mat: nått gotti

klädaffär: vet inte. hm?

skoaffär: ingen aning

plagg: nått fint



Varför:

Läser du min blogg? för den är kung!!!

skriven

Kommentera inlägget här :