hjälp mig,ni som är smarta

Imorgon fyller jag år om 1vecka. Min mamma föreslog att jag skulle få en systemkamera av dom istället för att få massa småtjafs. Men vilken systemkamera vill man ha? Jag orkar inte ha någon komplicerad för jag kan verkligen inte med systemkameror nått. Så ni som är proffs på det kan väl slänga in en kommentar om tips. Det skulle jag uppskatta.

Klockan närmar sig 6 och jag ligger fortfarande i sängen. Eller jag har varit upp några gånger,jag har ätit äckel mat osv. 
Det ända jag är sugen på just nu är lyxshake från max så ifall någon skulle vara lika söt som emelia och komma med en,vet jag inte vad jag skulle göra.

Kommentarer :

#1: FRIDA

nikon är lät att lära sig. Canon är också bra!

skriven
#2: linnea

vad önskar du dig annars som man kan ge dig:]?<3

skriven
#3: josefin

hade jag varit du hade jag valt en canon :)

skriven
#4: Brushan

Satsa på canon då kan du låna objektiv av andreas

skriven
#5: siri

jag har en canon 1000 Dm en bra kamera faktiskt! jätte bra nybörjar kamera :]

skriven
#6: Beatrice Jakobsson (foto)

ny börjar kamera canon 1000D :D!

skriven
#7: Emma! :)

Jag håller med nästan alla andra en Canon 1000D skulle nog passa perfekt! :)

skriven

Kommentera inlägget här :