kenzas tävling.

Jag vill verkligen vinna,för jag behöver en ny dator,just därför skulle inte en HP Compaq Mini 311c sitta fel.
Jag behöver en ny bra bärbardator så jag kan satsa mer tid på bloggen och för att jag älskar att blogga!
Vinner jag kan jag tex ta med mig den och blogga på skolan då jag har hål eller rast,då jag är hos min mormor/farmor eller då jag är på stan och blir sugen på att blogga.
Därför vore det verkligen perfekt med ett mobiltbredband.
I helgen ska jag ju till fjällen,så jag kommer inte kunna blogga under hela den tiden.
Visst det är bara 2 dagar men endå,det hade verkligen varit perfekt med en bärbar dator+ett mobiltbredband  just i den situationen som jag ligger i nu och det gör jag väldigt ofta.
och ni kan ju inte missa kenzas blogg!
http://kenzas.se/

Kommentarer :

#1: FOTOGRABBEN.SE

SV; Tack så jättemycket =)

Följ den via bloglovin om du vill :)

skriven
#2: AMANDAWAHLGREN

tss:D

skriven
#3: amanda

sv: jag vet inte riktigt, själv då? :)

skriven
#4: Stina

sv; Ska va med en kompis! Du sj? :D

skriven
#5: Malin, 21 år & Gravid

Yes box :) hur mår du idag då? har inte haft tid att svara på kommentarer idag, så svarar nu :)

skriven
#6: ABSSOLUTAARNELA

ja vet inte.. själV? :)

skriven
#7: Majaa. [ baramajaas ]

haha ja:D

skriven
#8: joel

sv; :) igår kväll gjorde jag inte mycket alls faktiskt. du då? :D

skriven
#9: Ebba ♥

Jadå! ♥

skriven
#10: hejannw

jag med ;9

skriven
#11: daaniela

- datorn bara tror jag:)sj?

skriven
#12: -matilda

jaha okej :P

skriven
#13: ABSSOLUTAARNELA

aha :)

skriven
#14: ElinStenberg!

vad har du gjort idag då?

skriven
#15: Stina

sv; Vad kul! :D

skriven
#16: Felicia

lugnt:) inget, själv?:)

skriven
#17: Ebba ♥

haha:)

skriven
#18: angelica

Hehe, bra att du gjorde det!;)

skriven
#19: Emmy

lycka till!

skriven
#20: AMANDAWAHLGREN

ja, va gör du ?

skriven
#21: Emma (tävling pågår)

sv; hihi ja! :) gjort idah då sötis? kram!

skriven
#22: Anonym

Datorn suger.. kuk. Den kommer att lagga bara av att du sitter vid den.

skriven

Kommentera inlägget här :