måste inhandlas

VILKA SKOR SKA JAG HA I HÖST?
boots från h&m 299:-
De här skorna är ju billiga,inte de snyggaste men dom funkar väl ändå?
Men är kvallan lika bra som de andra skorna?tänkte varför de är så billiga..Fast okej,det är ju h&m's och där är allt billigt.
boots från din sko 599:-
Jag har funderat på att köpa sånna,men ida har redan dom och jag vill inte vara en härmapa och dom kostar ändå rätt mycket..men dom är ju hur snygga som hellst,så det kanske är värt priset?

boots från din sko 499:-
Jag hade dom här skorna förra året,men de gick sönder så mamma lämnade tillbaka dem och vi fick ett prisentkort istället. Men borde jag kanske köpa likadana i år? Det känns nästan så. Fast det skulle ändå vara kul med lite variation.

Vilka tycker ni jag ska köpa?

Kommentarer :

#1: Anonym

dom längst upp gillar jag mest :)

skriven
#2: Anonym

sv: ja, tyckte den hade snyggast stula, de andras klackar såg så brutala och stora ut :)

skriven
#3: ALEXANDRA [allysandra.blogg.se] SALOMONSSON

svar jaha, okej (:

hur mår du idag ?

kram

skriven
#4: Simon

sv; Jag gillar det sista paret bäst! Dom borde du köra på tycker jag :)

skriven
#5: Anonym

SNYGGA

skriven
#6: P A T R I C I A ( 2 tävlingar pågår!)

okej :)

skriven
#7: johannabergvall

fin blogg! :)

skriven
#8: CISSI

1an eller 3a

skriven
#9: paulina

dom längst upp :)!

skriven
#10: josefine

sv: 1 . gillar inte feta klackar ;)

skriven
#11: Kajsa

de längst ner var snygga!

skriven
#12: KAPTEN i landet ingenstans

De översta ska jag beställa! :)

skriven
#13: FRIDA HJÄRTA KEVIN

H&M är snyggast :)

skriven

Kommentera inlägget här :