söndag.

Idag vaknade jag av att TOVE var jättejobbig med julia,för julia å jag sov medans tove hade vanknat typ 8..
aja då var kl halv 10.
Vid 5 i 11 for jag på gudstjänst..
det pågick i kanske 40min. Efter den for jag hem och åt lunch.
Jag var hemma hela dagen, pluggade och satt vid datorn och städade mitt rum men vid 5 kanske,for jagtill emelia,vi såg typ en film på tvn,sen skulle hon och julia till marcus så jag for hem =)!!

SNART
kan jag se andra avenyn på datorn,typ om 5min =]
Jag måste plugga lite mattemed.
Sen ska ja nog sova.

NU har jag bara 19st kvar att gå på...

Kommentarer :

#1: louise

svar: jadå, själv med? :)

skriven
#2: Alfie

Bra dag? Jo tackar som frågar! Det har varit en smått panisk resa mellan positivt-målmedvetet och uppgivet tänkande kan jag säga; som alltid inför större prov... Hoppas du har haft det bättre och att den där matten inte är lika svårgenomträngd som dansk språkpolitik;)



Roligt att du hittade min blogg förresten, det är ju inte precis så att man är bortskämt med läsare!



Ha det gött!

skriven
#3: Tove

jag var inte jobbig :D Ni var bara för trötta ;)

skriven
#4: Emma

Hej :)

Hur får du din blogg så ? , jag vet inte hur man gör det. Din blogg är jätte snygg. :D

skriven

Kommentera inlägget här :