GAH


Hitta på nått snart igen,A
LLA vi?

Hejsan snyggingar,
vad har ni gjort ikväll?
Själv har jag spenderat kvällen på kaplan(från kvart i 7 till kvart i 9)och sen dess har jag duschar,kollat bloggar,ätit lite och bara chillat.

ELLER jo föresten jag glömde det jag ägnat "mest" till åt,mina hemska otroligt läskiga SVENSKA glosor.
Visst,jag suger på svenska (har fått många kommentarer om att jag felstavar hela tiden) men ändå,glosor går väl lite för långt och 15 STYCKEN ska man lära sig på en dag? SJUKT!
De 3ord jag stör mig mest på är lasarettet,noggrant och signalement
Föreförsta så förkortar ALLA och istället för lasarettet så säger man lassa nu för tiden och istället för noggrant så säger vi noga,typ "jag städade rummet noga" och INTE "jag städade rummet NOGGRANT" Jävla tapit..
Och vad fan är signalement?!?serilöst,någon som vet??
Ojojoj,ser ni vad mycket jag stör mig på just nu?Ett par svenska ord kan förstöra min kväll. Jag har inte mycket till liv jag..och ni som läst hela inlägget är söta.

Nu>sängen istället för allt wain.

Kommentarer :

#1: Anonym

Signalement: Typ nått beskrivande

skriven

Kommentera inlägget här :