svarar på frågor

Vad använder du för ögonskugger? Jag använder make up stores ögonskuggor. Oftast ljusbrun och krämvit.

Vad använder du för lösögonfransar?:) Jag använder ögonfransarna som kallas för miss från make up store.

Åh vad fin! Vars är klänningen ifrån? Den är från bik bok.

Vad är det för app du använder när du springer? :) Run keeper

Vilken fin tröja! Vart kommer den ifrån? Hittade den på en butik i Sundsvall som säljer odd Molly kläder.

Uber fin klänning, var har du köpt den?! Jag köpte klänningen på MQ i Sundsvall.

Vilken app redigerar du dina bilder med? Sjukt fina iaf! Jag redigerar dem i picfx

åh vars har du hittat tröjan? Jag köpte min blåa odd Molly blus i Sundsvall!

Nu när jag äntligen fått tag på en dator tänkte jag passa på att svara på lite frågor. Tyvärr inte alla.. Men fråga om så lovar jag att svara på dem innan helgen är slut!

Kommentera inlägget här :