mina nyårslöften



• Ta träningarna mer seriöst.
• Ta skolan mer seriöst.
• Öeva livet.
• Spara ut naglarna så jag kan frästas.

Att ta träningarna seriöst - Det har  väl gått mindre bra i år än året innan. Jag har tränat kanske 10 träningar i höst/vinter.. INTE OK!

Att ta skolan mer seriöst- Det har gått bra,eller.. På sörböle gick det verkligen sämst. Jag och emelia gjorde ingenting sista terminen där. Eller okej,typ pratade på lektionerna. Hon har erkänt att det var hennes fel för innan jag började sitta med henne var jag stenseriös!

Att leva livet - Det har jag gjort,eller iallfall ett tag. Jag har haft perioder,endel perioder har jag inte brytt mig om nått,bara gjort det JAG velat,haft kul och bara levt livet. Men andra har jag varit väluppfostrad och gjort det alla sagt mig att göra jaa,haft det mindre roligt än vissa andra tillfällen.
matilda carlsson säger:
Men har man alltid kul blir det inte kul till slut,som jag brukar säga till emelia när hon är emo.
HEHE tänk på wow.d so
Johan säger:
jag vill itne ens spela det n
matilda carlsson säger:
ofta inte ?
Johan säger:
Nae
men det tycker du är bra
matilda carlsson säger:
lite men du får göra vad du vill ju


Att spara ut naglarna så jag kan frästas - HAHAHAH jag drar! COOL jag är som skrivit det på min superduper coola blogg. Nä men jag ska vara seriös nu. Det har väl gått sådär...ibland har jag långa naglar,ibland inte.  Men jag sparar ut dom just nu faktiskt. Emelia tvingar mig..

Kommentarer :

#1: cicci

haha okej, ja då tar jag den vita:$

skriven

Kommentera inlägget här :