mums...

Vaknade för drygt en timma sen,steg upp och gjorde lite mat.

Fick veta att vi har träning idag klockan 2 på balder ute,så he blir att fara på den med juuulliiiiaaaaa noren.
Jag hoppas den latmasken vill stannna kvar ett tag med mig efter,men de lär ju inte bli för hon är så jävla lat..

Här har vi ett ex på det,kolla på bilden,där de är inringat är julia noren(hon har cykel)och julia larsson(hon har moppe).
Julia noren GÅR upp för backen med cykeln,själv hade jag spurtat cyklande upp för den backen.
Men för att julia larsson är så snäll for hon och hämta den stackars lilla latajulia noren....

Kommentarer :

#1: filippa

hheheh okej bra :]

hur ska man göra då

skriven
#2: HANNA

sv: nice, händer idag då?

skriven
#3: fansie - fotoblogg

gärna det :)

skriven
#4: Amanda

Haha, mycket man ser ;)

Ha en bra dag och lycka till med träningen! <3

skriven
#5: em

rösta gärna på mig som veckans blogg ( nummer nio )

http://lillsazza.blogg.se/2009/july/rosta-pa-veckans-blogg-1.html



om jag vinner, och ni har kommenterat i min blogg att ni röstade på mig, blir ni länkade

( vilket betyder att ni tjänar på att skicka runt min länk oxå ) rättvist så. haha.

. puss!

skriven
#6: JULIA - fashionbyjulia

Jättesnygg blogg! :-) Är det du som fixat designen? Duktig du är isf ;)

skriven
#7: Anonym

kusiner kommer hit, durå? ;D

skriven

Kommentera inlägget här :