'

orkade  inte skriva igår. Men jag hade träningsläger 9 typ,då hade vi biptestet. De gick v äl sådär, jag kunde ha fått bättree.
Sen körde vi typ passningsövningar skottövningar å match osv. Till lunch fick vi hamburgare. Det va mumsit.
Efter lunchen såg de flästa när "gubbarna" spelade match.
sen fortsatte vi att träna,OCH VID HALV 2 FICK VI GODISSSS:DD:D:D hih =]
Det var överaskningen.
När jag kom till mormor,duschade jag och for på stan,där kollade jag på nyaskor till inneabndyn,jag har fördåliga,så jag får nå särt i bena.
Men jag hittade inga, så jag ska nog på stan när pappa kommer hem.
Det är faktist sista dan jag är hos mormor,jag kommer sakna hennee :(:(
Jag köpte iallafall pizzaa efter stan och for hem till henne.
Sen for jag till mathilda,då var vi med madde,Sen for vi till eliaas och var med jonte elias å emememelie,'
Vi såg typ tv,Sen gick jag hem me madde å mathilda,vi prata lite,Sen skjutsajonte hem mej tillmormor:D:DD

-
Idag måste jag på stan,annars gör ajg väl nått annat.

kom å kolla på matchen ikväll mot hammarängen 95?
kl 18.00 på kaplan ! :):):)

Kommentera inlägget här :